Powered By Blogger

piątek, 10 kwietnia 2009

powrót

Długo nie pisałem bo nie miałem za dużo czasu, może tereaz umieszcze pare postów no musze przyznac że w ostatnim czasie dużo się działo. Kilka spotkań przez te pare tygodni były 'owocne' chociaż nie było tak kolorowo jak bym sobie wymarzył.
Po świętach spotkałem się z pewnym panem który miał dziwne upodobania, na początku nie chciałem się zgodzić na to co on mi proponuje, ale kiedy powiedział jaka bedzie stawka zastanowiłem się i po tygodniu dałem mu pozytywną odpowiedź, chociaż musze przyznać nie bylo to łatwe i do końca się wachałem. Adraian bo tak miał na imię miał 32 lata, był synem bogatych rodziców chyba bo nawet nie pracował a kasy miał jak lodu. Adraian niczym szczególnym się nie wyróżniał nie był przystojny ani brzydki poprostu normalny. Kiedy rozmawiałem z nim przez telefon powiedział mi że ma taki mały fetysz, już wielu tak mówiło więc powiedziałem mu że nie ma sprawy i zgadzam się. Adraian wtedy powiedział mi że lubi 'damskie ciuszki' i czy mogłby mnie przebrać w nie a potem kochać sie z nim. Nie musze mówic jaka była moja reakcja, ale jak juz na poczatku powiedziałem zgodziłem się i nieważne dlaczego i jak poprostu trzeba mi uwierzyc ze miałem powody.
Przyszedłem do niego wieczorem w piątek, wtedy miał juz przygotowane dla mnie ubranie które skadało się z: majteczek które dośc niewygodne byly dla mnie, białych ponczoch, fioletowej sukienki i opaski na włosy.. Chyba chciał żebym wyglądał jak 'dziewczynka'. ubrałm sie w to wszystko i wygladałem trasznie a może smiesznie... ale kiedy on mnie zobaczyl strasznie sie napalił tak podnieconego człowieka dawno nie widziałem, odrazu zauważyłe że coś sie dzieje w jego spodniach. podszedł do mnie i powiedział zebym nic nie mówił tylko robił to co on mi każe. zgodziłem sie a on zaczął macać mnie po całym ciele w ubraniu, rozebrał się do naga i kazał mi go dotykać i usiąść mu na kolanie, on cały czas macał mnie po całym ciele. poźniej wsadił mi ręke pod spudniczke i zaczał mnie tam dotykać sciagnął mi majteczki i kazał mi wstac pozniej wsadził mi głowe pomiedzy nogi kiedy stałem i zaczał mnie lizac... itp. itd...
taka historyjka ciekawe czy nie napewno smieszna, ludzie maja naprawde dziwne upodobania czasem:p

1 komentarz:

  1. zapraszam na nową stronę branżową


    www.queerlife.pl

    OdpowiedzUsuń